Veelgestelde vragen
Bekijk hier de meest gestelde vragen. Heb je geen antwoord kunnen vinden op jouw vraag? Neem dan contact met ons op per mail info@namado.nl.
Bestelling en levering
De verzendkosten van jouw bestelling nemen wij voor eigen rekening. De verzending van jouw producten is dus gratis.
Uiteraard! Je kunt de status van je bestelling volgen via hier.
Iedere bestelling wordt binnen 1-3 dagen verwerkt en de gemiddelde levertijd bedraagt 7-10 werkdagen.
Middels de Track en Trace code die je van ons ontvangt, kun je jouw bestelling ten alle tijden volgen.
Mijn bestelling
Op deze pagina kun je door jouw e-mailadres en ordernummer in te vullen je pakket volgen.
Helaas is dit niet meer mogelijk omdat de producten vrijwel direct worden verwerkt. Indien je een extra product wilt bestellen kun je online een nieuwe bestelling plaatsen. Indien je de bestelling had willen annuleren kun je na ontvangst van jouw bestelling de producten alsnog retourneren.
Vanaf het moment dat je pakketje is verzonden en aangekomen bij het postorderbedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar. Hou er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.
Ruilen en retourneren
Als je niet tevreden bent over je bestelling kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Producten dienen in orginele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten.
Eem retourzending dient altijd te zijn voorzien van een Track en Trace code. De zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.
Als we de door jou geretourneerde producten hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen op je rekening staat.
Neem contact met ons op via het contactformulier of per mail info@namado.nl